نگران قبولی در ضمن خدمت نباشید ، همراه فن آور باشید!!
گروه: ضمن خدمت
تاریخ: ۱۷:۱۰ :: ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
سوالات و پاسخ های آزمون مرحله دوم بهداشت روان

دوره آموزشی بهداشت روان کاملا فرآیند محور بوده و کسب نمره قبولی در آن بر اساس شرکت در آزمونها و کسب امتیازات در فعالیت  و مشارکت در دوره می باشد به این ترتیب که آزمونهای دوره مجموعا ۱۰ نمره، فعالیت در دوره ۸ نمره و شاخص عملکرد و حضور مستمر ۲ نمره که مجموعا ۲۰ نمره […]

دوره آموزشی بهداشت روان کاملا فرآیند محور بوده و کسب نمره قبولی در آن بر اساس شرکت در آزمونها و کسب امتیازات در فعالیت  و مشارکت در دوره می باشد به این ترتیب که آزمونهای دوره مجموعا ۱۰ نمره، فعالیت در دوره ۸ نمره و شاخص عملکرد و حضور مستمر ۲ نمره که مجموعا ۲۰ نمره می باشد در نظر گرفته شده است. با فن آور همراه باشید و سوالات مرحله دوم بهداشت روان .

بارم بندی نمره پایانی:
-آزمون میان دوره اول: ۳ نمره
-آزمون میان دوره دوم: ۳ نمره
– آزمون پایانی دوره: ۴ نمره
-فعالیت دوره: ۸ نمره(هر ۱۰۰ امتیاز ۱ نمره)
-شاخص عملکرد : ۲ نمره 

یعنی اگه شما در آزمون اول شرکت کرده باشین و نمره کامل گرفته باشین سه نمره دارین . آزمون مرحله دوم رو هم که این روزها امتحان خواهید داد این هم سه نمره دیگه که میشه شش نمره . نمره های فعالیت ها رو هم کامل گرفتین؟ ببینید امتیازتون چقدره تقسیم بر صد کنید و نمره اش رو به اضافه این نمرات کنید .

برای گرفتن نمره مربوط به دیدن فیلم باید بازخوردهای مربوطه رو ارسال کنید . نگران نباشید فایل مربوطه در فضای مجازی و کانال های سروش موجود هست فایل ها رو از لینکهای زیر دانلود کنید . در یک آموزش جداگانه نحوه جستجو و استفاده از این فایلها رو آموزش خواهم داد .


دانلود ۷۷ سوال مرحله دو آزمون بهداشت روان


بازخوردهای جلسه چهارم و پنجم (برای ارسال در آزمون مرحله دوم بهداشت روان) :

بازخورد جلسه چهار :

دراین بخش درادامه مسائل ومشکلات شایع روانشناختی دانش آموزان ازجمله: ترس پرخاشگری تکبر و غرور تنبلی ،آشناشدم

——————–

۴۰۱

دراین قسمت باترس به عنوان یکی دیگرازمشکلات شایع روانشناختی دانش آموزان وفرق آن با اضطراب ودلایل روانشناختی ترس وراههای کمک به بچه ها برای عبوراز این مرحله راآموختم.همچنین با پرخاشگری ودرمان آن هم آشناشدم

——————–

۴۰۲

دراین قسمت با تکبر وغرور به عنوان یکی دیگراز مشکلات شایع روانشناختی دانش آموزان ودلایل تکبروغرور وراه حل های برخوردباآن ومشکلات مربوط به دانش آموزان متکبر ومغروروکمک به دانش آموزان برای عبورازاین مشکل راآموخته ودرادامه با تنبلی وکمک به دانش آموزان برای عبورازتنبلی را یادگرفتم

———————–

بازخورد اصلی جلسه پنج :

دراین بخش درادامه مشکلات شایع روانشناختی ازجمله حسادت وخودکشی آشناشدم همچنین نقش کارکنان مدرسه واولیاء درکاهش آسیبها ومشکلات دانش آموزان را آموختم

———————–

۵۰۱

دراین قسمت ازمشکلات شایع روانشناختی، حسادت ،علل حسادت وعلل حسادت درمدرسه وراهکارهای حذف حسادت رایاد گرفتم همچنین با خودکشی به عنوان یکی دیگرازمشکلات روانشناختی ودلایل خودکشی وراههای جلوگیری از خودکشی آشنا شدم

———————-

۵۰۲

دراین قسمت با نقش کارکنان مدرسه واولیاء درکاهش آسیبها ومشکلات دانش آموزان ونحوه ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارکنان مدرسه واولیاء آشناشدم


برای دریافت آخرین اخبار و آموزش های فناوری مدارس و آموزش و پرورش با فن آور همراه باشید و کانال سروش ما را دنبال کنید .

دیدگاه ها بسته شده اند.